VIII. Reklamacja zakupionego Produktu
1. Każdy zakupiony w Sklepie Internetowym Produkt posiada gwarancję. W razie defektu Klient może dokonać reklamacji zakupionego Produktu.
2. Formularz Reklamacji/Zwrotu Towaru(ów) dostępny jest pod adresem: https://sprezynkipryzmatyczne.pl/pdf/formularz-zwrotu-reklamacji.pdf.
3. Wypełniając formularz reklamacyjny Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego Danych Osobowych zgodnie z zasadami zachowania prywatności określonymi w punkcie X.
4. Reklamowany Produkt(y) należy odesłać na adres: TRIGRA KATARZYNA DRYJSKA ul. Helenówka 5C, 42-300 Myszków wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu stanowiącego dowód zakupu.
5. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. Towar nie może nosić śladów użytkowania. Jednocześnie informujemy, że zwrot towaru nie jest możliwy między przedsiębiorcami.